En la darrera sessió de l'assignatura hem desglossat la classe de quatre hores en aquestes parts. La primera consistirà a revisar un esquema de disseny de projectes de lectura amb les TIC, i a resoldre dubtes i problemes sorgits fins ara pel que fa a les activitats requerides. La segona serà una presentació en power point del projecte de ràdio escolar que es pot dur a terme en un centre educatiu. Escoltarem breus fragments de programes realitzats per professorat i alumnat d'alguns tallers radiofònics. La tercera part, que començarem a les 6 de la vesprada, consistirà a preparar un programa magazín de ràdio: aprendrem la dinàmica de grup i la repartició de rols, el treball cooperatiu en línia per confeccionar el guió, els recursos necessaris, etc. Sobre les 7 de la vesprada o poc més, haurem d'iniciar l'emissió per streaming. Per a promocionar-ne l'audició entre els oients potencials que usen mòbil, tableta o ordinador, se'ls haurà d'informar que busquen directament https://www.spreaker.com/user/joanotmartorell i cliquen en LIVE per seguir-nos. Acabarem amb una avaluació de l'experiència.
Us avance el power point incrustat ací baix, susceptible de modificació encara.
- - - - - - -
- - - - - - -Audició en directe i posterior de l'emissió del debat del dia 8 de maig |
- - - - - - -
P.S. Programa de ràdio emès per streaming
Escolteu "Debat sobre les pràctiques lectores a l'aula" en Spreaker.