dimecres, 3 d’abril del 2019

Sessió del 3 d'abril de 2019


Activitats després de la primera sessió de l'assignatura:
  1. -Registre en aquest portafoli de grup,a fi de redactar dues entrades.
  2. -Revisió de pràctiques docents amb l'ús de les TIC (incloses als enllaços).
  3. -Redacció de la primera entrada individual al portafoli de grup on es faça l'explicació i l'enumeració d'algunes aplicacions en línia (o mòbils), o bé d'activitats per a l'ensenyament i aprenentatge de la Llengua i la Literatura. Poden ser les que has aprés després de visitar els enllaços presentats tot seguit, o pots incloure alguna de nova que tu coneixes i no es troba al llistat.
  4. Enllaços a visitar (lectura i visió dels vídeos) per tal de documentar-se:

    Activitats a la classe presencial:

    1. -Discussió sobre noves propostes d'integració de les aplicacions en l'ensenyament-aprenentatge
    2. -La ràdio escolar: un projecte educatiu de centre. Aprenentatge de l'aplicació de ràdio Spreaker amb mòbil i ordinador.
    3. -Pràctiques amb la ràdio escolar i emissió d'un programa en directe per streaming amb Spreaker on hi haurà diferents espais per presentar debats i exposició dels aprenentatges.

    Al final de l'assignatura, s'han d'haver publicat dues entrades o posts en aquest blog portafoli  (>300 paraules).


    El contingut de la primera entrada es troba explicat més amunt. La segona entrada consistirà a resumir les idees del debat mantingut en l'última sessió de classe, acompanyada d'una presentació de l'àudio enregistrat durant la classe com a programa de ràdio que s'emetrà per Spreaker, el podcast del qual s'haurà d'incrustar també a l'escrit del blog. Per això, cal dur a l'última sessió un ordinador portàtil.