dilluns, 23 d’abril del 2018

Introducció a l'assignatura TIC en l'ensenyament lingüisticoliterari

Benvigudes i benvinguts al nostre portafoli per a investigar l'entorn personal d'aprenentatge de cada estudiant del Màster i definir-lo públicament en aquest blog al llarg de les 4 sessions que durem a terme durant tres setmanes. A més, deixarem rastre dels recursos que descobrim i en comentarem la possible utilitat per a funcions docents i d'investigació. Finalment durem a terme un petit projecte de ràdio escolar amb emissió d'un programa en directe per streaming.

Les sessions previstes d'aquesta assignatura són:
  1. Dimecres, dia 25 d'abril, de 4 a 6 PM
  2. Dijous, dia 26 d'abril, de 4 a 6 PM
  3. Dilluns, dia 30 d'abril, de 4 a 8 PM
  4. Dimarts, 8 de maig, de 4 a 8 PM
Les activitats previstes per a les sessions són aquestes:
-Revisió del concepte de PLE amb vídeos i discussió. Estudi d'un Portafoli docent i recerca de portafolis discents. Discussió.
-Reconeixement i enumeració d'aplicacions multimèdia, marcadors socials, xarxes socials i plataformes cooperatives.
  1. Aprenentatge informal
  2. Content Curators
  3. Estils d'aprenentatge
  4. Exemples de PLE i PLN
  5. Habilitats electròniques d'un professor
  6. Hoste d'àudio IVOOX
  7. Hoste de documents SCRIBD
  8. Hoste de presentacions SLIDESHARE
  9. Hoste de videos VIMEO
  10. Marcador de favorits DIIGO
  11. Passes per a iniciar el PLE
  12. Què és un MOOC
  13. Què és un PLE
  14. Què és un PLN
  15. Vídeos
  16. Xarxes socials en NING
  17. Xarxes socials en TWITTER
-Registre en aquest portafoli de grup
    -Redacció de la primera entrada individual al portafoli de grup
    -Explicació i enumeració de plataformes i aplicacions en línia i mòbils per a l'ensenyament i aprenentatge
    -Registre en plataformes i aplicacions d'utilitat per al PLE de l'alumnat
    -Revisió de pràctiques docents amb l'ús de les TIC
    -Discussió sobre noves propostes d'integració de les aplicacions en l'ensenyament-aprenentatge
    -La ràdio escolar: un projecte educatiu de centre. Aprenentatge de l'aplicació de ràdio Spreaker amb mòbil i ordinador.
    -Pràctiques amb la ràdio escolar i emissió d'un programa en directe per streaming amb Spreaker

    Al final de l'assignatura, cada estudiant ha d'haver publicat quatre entrades (>180 paraules) en aquest blog portafoli sobre alguna de les propostes fetes en cada sessió i haver creat un podcast d'àudio per al magazine de ràdio de la darrera sessió.

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada