Les sessions previstes d'aquesta assignatura són:
- Dimecres, dia 25 d'abril, de 4 a 6 PM
- Dijous, dia 26 d'abril, de 4 a 6 PM
- Dilluns, dia 30 d'abril, de 4 a 8 PM
- Dimarts, 8 de maig, de 4 a 8 PM
-Revisió del concepte de PLE amb vídeos i discussió. Estudi d'un Portafoli docent i recerca de portafolis discents. Discussió.
-Reconeixement i enumeració d'aplicacions multimèdia, marcadors socials, xarxes socials i plataformes cooperatives.
- Aprenentatge informal
- Content Curators
- Estils d'aprenentatge
- Exemples de PLE i PLN
- Habilitats electròniques d'un professor
- Hoste d'àudio IVOOX
- Hoste de documents SCRIBD
- Hoste de presentacions SLIDESHARE
- Hoste de videos VIMEO
- Marcador de favorits DIIGO
- Passes per a iniciar el PLE
- Què és un MOOC
- Què és un PLE
- Què és un PLN
- Vídeos
- Xarxes socials en NING
- Xarxes socials en TWITTER
-Explicació i enumeració de plataformes i aplicacions en línia i mòbils per a l'ensenyament i aprenentatge
-Registre en plataformes i aplicacions d'utilitat per al PLE de l'alumnat
-Revisió de pràctiques docents amb l'ús de les TIC
-Discussió sobre noves propostes d'integració de les aplicacions en l'ensenyament-aprenentatge
-La ràdio escolar: un projecte educatiu de centre. Aprenentatge de l'aplicació de ràdio Spreaker amb mòbil i ordinador.
-Pràctiques amb la ràdio escolar i emissió d'un programa en directe per streaming amb Spreaker
Al final de l'assignatura, cada estudiant ha d'haver publicat quatre entrades (>180 paraules) en aquest blog portafoli sobre alguna de les propostes fetes en cada sessió i haver creat un podcast d'àudio per al magazine de ràdio de la darrera sessió.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada